آل سات

سایت آل سات در امر خرید و فروش ملک ، معاوضه ملک ، تهاتر ملک با مصالح و تامین مصالح ساختمانی

آل سات

سایت آل سات در امر خرید و فروش ملک ، معاوضه ملک ، تهاتر ملک با مصالح و تامین مصالح ساختمانی

سایت آل سات در امر خرید و فروش ملک ، معاوضه ملک ، تهاتر ملک با مصالح و تامین مصالح ساختمانی به یاری صنعت ساخت آمده تا در این عرصه خدمات خود را ارائه دهد

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موثرترین راهای هوشمن سازی ساختمان

پیشگفتار:

ساختمان هوشمند به سیستمی گفته می شود که توسط آن بتوان کلیه موارد مورد نیاز یک ساختمان را کنترل و مدیریت کند .

هوشمند سازی ساختمان (BMS) متشکل از چندین علم برق،تاسیسات ،الکترونیک، شبکه های کامپیوتری)) می باشد.

در طراحی و اجرای یک ساختمان هوشمند هر گونه ایده و نظری قابل اجرا و پیاده سازی است و نمیتوان در هوشمند ساختن یک ساختمان حد و اندازه ایی را مشخص کرد .

تمامی تجهیزات در یک ساختمان هوشمند پس از نصب و راه اندازی به وسیله یک سیستم کامپیوتری برنامه ریزی می شوند و برای هر کدام از این تجهیزات سناریوهای مختلفی تعریف میگردد ، به همین دلیل طراحان ساختمان هوشمند با توجه به نیاز کارفرما ها و بودجه اقتصادی که آنها در نظر دارند به طراحی و تجهیز ساختمان هوشمند می پردازند.(تجهیزات به کار رفته در ساختمان هوشمند اکثرا همان تجهیزات عادی ساختمان می باشد و فقط برنامه ریزی و ارتباطات صحیح به آنها داده شده است)

  • ۰
  • ۰

نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

پیشگفتار:

در این مقاله سعی می کنیم تا روش نصب صحیح کاغذ دیواری را شرح دهیم، شاید تا کنون در هنگام نقاشی کردن، با مشکلاتی که پیش می آید مواجه شده اید، مشکلاتی از قبیل بوی تند رنگ و مدت زمانی که باید مراقب دیوارهای رنگ شده  باشید تا خشک شوند؛

اما نصب کاغذدیواری، علاوه بر سرعت بیشتر، به علت استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری با پایه آب، نه تنها بویی ندارد، بلکه سرعت خشک شدن آن نیز بسیار عالی می باشد، پس از نصب کاغذ دیواری نیز چسب هایی که احتمالا از درزها بیرون زده اند، به راحتی با یک ابر پاک می شوند.

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

پیشگفتار:

کی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی استفاده از کاغذ دیواریها می باشد. در انتخاب کاغذ دیواریها علاوه بر انتخاب طرح و رنگ موضوعی پیش از هر چیز اهمیت دارد قابل شستشو بودن آن هاست تا بتوانید با سهولت بیشتری از آن ها استفاده کنید،امروزه کاغذ دیواری تا حد زیادی جایگزین رنگ ساختمان شده است. کاغذدیواری ها دارای نصب سریع و آسانی هستند وتنوع طرح و رنگ در آن در هر بخش امکان ایجاد سبکی فوق العاده را فراهم می سازد.

  • ۰
  • ۰

مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی

پیش گفتار:

 

برای ساخت یک ساختمان ایده آل چه از لحاظ استحکام  و چه از لحاظ زیبایی و مدرن بودن استفاده از مصالح ساختمانی یک رکن اساسی درآن است. شما میتوانید با استفاده از مصالح ساختمانی درجه یک شاید در ابتدا به نظر هزینه های بیشتری را صرف کنید ولی در نتیجه به سود بیشتری از نظر مالی و جانی خواهیدداشت که ما به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.   

   در ابتدا به بررسی انواع مصالح ساختمانی و قیمت های تقریبی آنها میپردازیم.

  • ۰
  • ۱

راهکارهایی برای انتخاب مسکن مناسب

برای انتخاب مسکن به صورت صحیح نیاز به درک صحیح از شرایط وجود دارد

کسانی که قصد خرید خانه را دارند به‌خوبی می‌دانند که انتخاب مسکن به‌راحتی انتخاب یک غذا از منوی یک رستوران نیست! خریدن منزل ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای وارد شدن به این موضوع باید تمام جوانب را در نظر گرفت تا با سبک و سنگین کردن انواع خانه‌های موجود و در نظر گرفتن نیاز خود و هزینه‌ای که قادر به‌صرف آن هستیم بتوانیم بهترین انتخاب مسکن را داشته باشیم. در ادامه راهکارهایی برای انتخاب مسکن مناسب را موردبررسی قرار خواهیم داد.